Friday, August 19, 2011

TRIPOD DSLR & CAMERA DIGITAL






Bagi yang mencari tripod untuk DSLR atau Camera Digital, aku ada lobang leh dapat murah....

Aku pun rebat satu.... hhhuuhh dah murahkan... cuma aku je yang leh dapat harga tu, sebab beli kat memberkan.. kalau luar dia jual dalam RM 150.00

Mesti korang tertanya-tanya murah?? ye ke?? cam tak caya je??
Percayalah kerana ianya benar... harga aku leh dapat serendah RM 75.00 je. Tapi benda ni dah terhad. Boleh laras kakinya dari rendah sehingga paling tinggi... memang best, ringan dan flexible.


Kalau korang nak, cam biasa emailkan ke hargaruntuhnew@yahoo.com segera, nanti aku bagi tau maklumat selanjutnya... sebab ada 3 je member aku nak tolak dengan harga yang aku katakan tu.. 


Apa tunggu lagi.... fikir punya fikirkan orang lain rembat dulu, sementara murah ni.. 


Rupa tripod tu sebijik cam pic ni...memang tu pun bendanya ..hehhee.

Meh lawat kat SINI macam- macam ada...