Tuesday, April 2, 2013

FREE Aplikasi Android

Assalamualikum/ Salam Sejahtera

Walaupun hari aku post benda ni bukan hujung minggu, tapi disebabkan tak sabar nak berkongsi dengan korang diluar sana, aku dah berjaya buat satu applikasi android.. YAhoo!!!..

Kalau korang tak caya cuba korang scan QR bar code ni dengan mobile phone android korang.

Selamat mengScan :). "Kalau nak tau rahsia macam mana aku bangunkan applikasi android ni dengan mudah, insyallah aku akan ceritakan jika ramai yang mengScan QR bar code ku ini ke mobile android korang"

Jadi apa tunggu lagi ajak adik, abang- abang, pakcik makcik dan sesiapalah yang korang kenal untuk scan QR bar code ni. Sebab aku leh tengok berapa ramai yang telah mengScannya...

Rahsia FREE membangunkan aplikasi android
akan didedahkan.

Sekali lagi diingatkan, Scan lah beramai-ramai ke mobile andoid anda... jika ramai yang scan maksudnya ramai yang berminat nak tau cam mana aku bangunkannya.. confirm korang pun terkejut.. aikk SENANGNYA!

Selamat mengScan key :)